• >>> Benvinguts a la web de la Fundació Collserola
L’ESCOLA RAMON FUSTER és una escola privada concertada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.
La seva titularitat correspon a la FUNDACIÓ COLLSEROLA.
INFORMACIÓ
Servei d'acollida
matí: de 7,45 a 9h.
tarda: de 17 a 18,30h.
L'escola de nova construcció, disposa de tres edificis independents envoltats de bosc i d'instal·lacions esportives. Es troba situada a Bellaterra, municipi de Cerdanyola del Vallès, a pocs minuts de l'estació de Bellaterra dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya.

La història de l'ESCOLA RAMON FUSTER comença l'any 1983 quan, amb la forma jurídica d'una Societat Cooperativa integrada pels pares dels alumnes, va continuar la tasca que havia iniciat l'ESCOLA TAGORE, fundada el 1957. Ha format part d'aquell petit cercle d'escoles que, gairebé sense mitjans, però amb esforç i sacrifici, han contribuït al redreçament pedagògic i cultural del país. L'any 1998, es va dissoldre com a Societat Cooperativa i es va integrar a la FUNDACIÓ COLLSEROLA.

L'ESCOLA RAMON FUSTER comparteix amb la FUNDACIÓ COLLSEROLA i la resta de les escoles l'Ideari i el Projecte Educatiu. Els nostres valors essencials són: el pluralisme, la laïcitat, la catalanitat, els valors universals i la iniciativa social.

L'escola, i tots els seus edificis i instal·lacions estan pensats per donar el suport adequat als 600 alumnes, repartits en les dues línies de Parvulari, l'Educació Primària i l'Educació Secundària Obligatòria de què consta l'escola.

Els dos cursos de Batxillerat es fan a Barcelona, a l'ESCOLA FREDERIC MISTRAL-TÈCNIC EULÀLIA on, en horari de matí, s'imparteixen totes les modalitats del Batxillerat.